Tuesday, March 12, 2013

Entry santai petang hari

Ehsan encik gugel


Assalamualaikum
dear readers

Act,ni entry pertama aku bagi tahun 2013..perghhh pertama kot..org laen since awal tahun lagi dah ada entry pembuka bg 2013..aku jugak la yang baru terhegeh-hegeh nak post entry ni..
Haih, tak kisah la kan..janji hadoo dari tak hadoo langsung..iye dok? hehehe Actually ada sebab kenapa aku dah lama tak post entry..sebab utamanya ialah MALAS..wah,aku boldkan lagi perkatan malas tu..tu nak membuktikan yang aku ni betul-betul malas tahap harimau bintang, hewhew..tgk orang lain ada blog,aku pon nak ada blog jugak..tapi malas Ya Rabbi nak menghapdet blog walaupon 1 entry ciput..

Bukan tak teringin nak hapdet..bila baca blog orang laen yang tiap-tiap hari hapdet blog, datang la jgk semangat yang agak berkobar-kobar ( cket je, hehe ) nak hapdet..tp bukak je blog,perasaan tu terus hilang..so memang otomatiknye tak jadi la nk mengarang karangan darjah satu kat sini.

But then, hari ni aku review balik entry-entry yang lama..serius agak menggamit memori syahdu di alam rindu..perggghh tak bole blah langsung . Bila baca balik entry yang lama,aku rasa berblog ni mmg agak bagos sebenarnya. At least dgn berblog aku bole flashback balik kenangan manis aku bersama dengan kawan-kawan..Faham-faham jela, memori otak aku ni kadang-kadang tak boleh nak digest memori-memori yang macam tu. Maklum la,banyak sangat makan semut, tu yang cepat lupa..hahaha what the fish !!

Tapi takpelah, itu cerita kelmarin dan hari-hari yang lepas..mulai harini aku akan cuba setia balik dengan blog yg terCHENTA neh..hope ak boleh la istiqomah untuk terus mencatat kenangan yang tak mampu tampung dalam otak ke dalam blog yang tak berapa nak bez ni..

So,warning untuk silent readers..blog aku tak bez, tapi kalau ada orang sudi nak baca ak berterima kasih sangat-sangat la kat orang tu..luv u muchhh readers walaupon mmg xde readers, hahaha..Terima kasih daun keladi, kalau aku rajin hapdet sila la baca lagi..hihi Onion Head Emoticons 23


No comments:

Post a Comment

sile2 komen ye ^_^