Friday, March 18, 2011

a tag 2 remember from k.meera tayumk~~


~~assalamualaikum~~

..thx 2 k.meera sbb sudi tag adk akak neh..

..meh2 nk cuba jwb soklan yg sgt byk neh..

..3,2,1..

~GO!!!~



1. Bekas kekasih saya adalah :
ashraf muslim..erk Big head

2. Saya sedang mendengar :
lagu that thing you do by the wonders..lagu neh lgu lame tp sgt bez kot^^

3. Mungkin saya patut:
turun g mkn skg neh sbb perut pon da mula maen lagu dangdut da neh..hehe

4. Saya suka :
klaz bi pg td..kind of interesting n njoy gle time blaja

5.Sahabat-sahabat baik saya :
jibah,k.meera,fiza,cici,aina n trio kimia..n xlupe jgk incek kekaseh,hee

6.Saya tak paham :
ape yg sy blaja time klaz microbial physio td..siyes ngantuk gle kot..mmg t'sengguk2 ah td..seb baek la aina bwk gula2..at least leh kurangkan ngantok cket

7.Saya kehilangan :
plg latest ak ilang duet..xtaw r tercampak kt mn..bknnye cket,10hengget kot..huh careless tol..klu abah taw kompem kena fire kaw2 neh..lg 1 ak ilang simcard mxs ak..

8.Ramai yang berkata :
ko neh byk sgt r kasut..ko dok sowg kt bilek tp kasut kt rak cm 14 owg dok kt bilek tuwh..erkBig head

9.Makna nama saya :
simple jewk..cahaya saksi or kayaha sakushi in japanese..

10.Cinta itu adalah:
k.mira ckp klu nk jwb soklan neh kena jd cm ak dlu *maksudnye ad bf la kot*..tp kn kak,kte xtaw r nk jwb soklan neh..bole x nk mtk tolong incek kekaseh jwbkn??hehe

11.Di suatu tempat, seseorang sedang :
~~tidurrrrr~~

12.Saya akan cuba :
utk cuci kipas kt bilek ptg nnt sbb kipas da berhabuk kot

13.Ayat SELAMANYA membawa maksud :

S
E
L
A
M
A
N
Y
A

erk,perlu ke nk tulis perkataan SELAMANYA cmneh..padahal xtaw jwb pon..haha

14.Telefon bimbit saya :
sonny ericsson + nokia..tp guna 1 jewk cz simcard mxs yg ak letak dlm fon nokia tuwh da ilang..lupe ah letak kt mn..short term memory lost,hahahahaha

15.Bila saya terjaga dari tidur :
ak akan tdo balek n tros tdo sampai puas..hahahhahah gle teruk ah

16.Saya paling meluat apabila :
erk tataw2..heee

17.Pesta/Parti adalah :
cm pesta penang la kot..byk jual bju2..syok gle ah,hehe

18.Haiwan yang paling comel yang saya pernah temui ialah :
sugar glider..kt mn eh nk bli mnde neh??any suggestion??
abah,nk sugar glider 2 bole x??heeeeeBig head

19.Peringkat umur yang paling menyeronokkan bagi saya ialah:
1-4 tahun sbb xyah g skola..dok kt umah tdo gn maen jewk

20.Hari ini :
hari jumaat..owg laki kena g solat jumaat.WAJIB~~~

21.Malam ini saya akan :
ciapkan esaimen managemnet gn lab report BTT 

22.Esok pula saya akan :
studi microbe physio 

23.Saya betul-betul inginkan :
sugar glider..peliz ah bg sekor,huhu

24.Ketika anda lihat wajah anda di hadapan cermin pagi ini :
alhamdulillah..syukur atas segala ape yg Allah pinjamkn pd ak ^^

25.Pusat membeli-belah atau arked permainan :
of coz la pusat membeli-belah..dun ask me why Big head

26.Makanan Barat atau Jepun :
makanan melayu..sowi ah,jwpn ak out of question cket..
tp siyesla,xbpe ske mknn barat gn jepun..tekak neh rs nk telan makanan melayu jewk

27.Bilik yang terang atau gelap :
xterang sgt n xgelap sgt..moderate je..takot nk tdo klu gelap sgt,hehe


28.Makanan se
gera adalah :
sgt bahaya n xelok utk kesihatan..so peliz r jgn mkn okeyh^^


29.Ayat terakhir yang anda katakan pada seseorang?
bye jibah..njoy ye,kem salam kt parents ko..
she's goink 2 meet her parents today..soooo jeles r beb 
Big head



30.Siapa yang anda nak Tag?


..okeh da abes jwb da...
taaa 4 now

Big head

No comments:

Post a Comment

sile2 komen ye ^_^